Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 0 / 0 / 0
Ja, du er gnien🤣
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 0 / 0 / 0
Haha, enig med han over meg, du er faktisk litt gnien 😂😂😜
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 24 / 0 / 0

Jeg er forresten også motstander av at kunden alltid har rett… opplever selv at kunder ofre har feil, så jeg er tilhenger av å følge regelboka😉
Ut i fra det lille du har skrevet i denne tråden…. Så er jeg ikke helt overbevis på det du skriver her🤣🤣
Erfaringsmessig så er det en sammenheng mellom de som er opptatt av å følge regelboka og de som mener at kunden alltid har rett.(Men aldri en regel uten unntak😉)
Men nå skal det legges til at jeg er preget av å stå på den andre siden av disken😉
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 28 / 0 / 0
Jeg er like gnien og prinsipiell 🤨🤔😉
Enda jeg selv jobber "bak kassa" og ender fort med å møte meg selv i døra ved visse kunder 🤣🤣🤣
Men er det noe jeg har lært, så lager man ikke noen diskusjon ut av slike saker, men legger seg padde flat og selvfølgelig har kunden rett 😉
Heller en ekstra fornøyd kunde som kommer i retur, enn en som ikke ønsker å komme tilbake for fille ting som dette 🤪
All you need is love .... and VIP for more 💎
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 9 / 0 / 0

Ut i fra det lille du har skrevet i denne tråden…. Så er jeg ikke helt overbevis på det du skriver her🤣🤣
Erfaringsmessig så er det en sammenheng mellom de som er opptatt av å følge regelboka og de som mener at kunden alltid har rett.(Men aldri en regel uten unntak😉)
Men nå skal det legges til at jeg er preget av å stå på den andre siden av disken😉
Selvsagt er ikke du overbevist… den dagen du tar det jeg sier for god fisk tror jeg aldri kommer😂😂
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 19 / 0 / 0
Vet ikke gnien, men kruttsterk prinsipprytter kanskje 😅 Jeg hadde nok blitt småflau i ditt selskap 🫣 Hadde ikke gått tilbake for 16,-, for konfliktsky og lat for det 😅 Men hadde sagt fra hvis jeg så det selv i kassa.
Uansett dårlig å ha feil pris og si fra muntlig kun ved klage. Litt spekulativt, tar bare et øyeblikk å rette opp en pris.
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 24 / 0 / 0
Fylke:


Kjønn: Kvinne
Rating: 0 / 0 / 0

Kunden har alltid rett sies det, selv om den biten er veldig tung å svelge av og til som selger😅
Tjaa... en sannhet med modifikasjoner. En kunde har alltid rett - til det motsatte er bevist 😁😎
(Ooog, mange butikker opererer også med 'med forbehold om prisfeil/endringer' 😉)
Blondes Tease, Brunettes Please.....
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 2 / 0 / 0
Jeg gjør det akkurat likedan. Det er ikke din feil som kunde at de ikke har endret prisene sine og det må de selv ta på sin kappe.
Jeg hadde i tillegg sagt at han lever av kundene sine og dette ikke er en god måte til å profilere til bedre salg.
Fylke:


Kjønn: Mann
Rating: 9 / 0 / 0

Har lite til overs for folk som krangler på småpenger. Hadde vært noe anna om man var hyggelig mot den som stod bak kassa 🤷♀️ gnien ja, men samtidig står det en pris å får man jo spørre etter hvorfor prisen er en annen 🤷♀️
Hadde det vært en date som oppførte seg slik så hadde det nok ikke blitt en ny date, for å si det sånn 😂
Jeg var aldri uhyggelig med de bak kassa. Men jeg var tydelig😉😇
I tillegg er det et viktig punkt akkurat her at dette er en valgt handling fra PB, hvor de har endret prisen på hele et tilbud som ikke gjelder bare det ene kjøpet som jeg var der for, men for alle som har fått dette tilbudet. Dvs stort sett alle studenter her til lands. Jeg vet ikke hvor mange som vil bruke det tilbudet, men uansett blir det i sum ikke småpenger, når alle får en pris 10kr høyere.